Μην περιμένεις να χιονίσει για να δεις μιαν άσπρη μέρα!

Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2010

Γιατρέ μου...

Ούφ! Κουραστική η ανηφόρα!

Χθες έγραψα στο Φέισμπουκ ότι σκυλοβαριέμαι και μετά έπεσα στα σοφά και πέρασε η νύχτα!
Απόψε, τι κάνουμε;

Γιατρέ μου,
δεν πρέπει να πάω καλά!
Εγώ που έλεγα πως, όταν καθίσω σπίτι, θα:
θα τελειώσω με το βιβλίο μου,
θα διαβάσω την στοίβα βιβλίων,
θα αγοράσω και άλλα βιβλία,
θα επισκεφτώ όλους τους ιντερνετικούς φίλους,
θα διαβάσω και θα απαντήσω σε όλα τα μηνύματα,
θα κάνω νέα βιντεάκια,
και θα...
και θα...

τίποτα δεν έκανα!

Τι έπαθα; Είμαι καλά, γιατρέ μου;
Κανένα χαπάκι;
Τα συμπτώματα, αυτά:
Βαρεμάρα, τεμπελίτιδα, νιώθω γεμάτο το κεφάλι μου, λες και δε χωράει, ούτε άλλες ειδήσεις, ούτε άλλα στραβά, ούτε άλλα σοφά!
Τελευταίο σύμπτωμα πριν λίγες μέρες:
Πήρα μια καινούργια παντόφλα λιλά, γούνινη, (γιατί παλιές δεν έβρισκα, τις είχα παραμελήσει και έφυγαν κι αυτές, μόνες τους! Πήγαν δίπλα στις γειτόνισσες που κάθονται χρόνια!), πήρα και μια κόκκινη βελούδα ρόμπα και άραξα! (αυτές δεν έφυγαν, αλλά ήταν μαύρες και μπλε και τις βαρέθηκα!)
Τις πρώτες μέρες κάτιασα (η λέξη βγαίνει απ' τις κότες και τα κοτέτσια), δίπλα στον υπολογιστή, μετά με κούρασε κι αυτός! Όλο τα ίδια και τα ίδια! Και τα καινούργια πάλι, δεν τα ρουφούσε το σφουγγάρι του μυαλού μου.
Τι να κάνω;
Το κακό είναι πως, τώρα που κάθομαι, πονάνε όλα!
Τι χέρια μουδιάζουν, τι ποδάρια, όλα!
Ξέρω! Θα μου πεις, πως η μηχανή άμα δεν δουλεύει σκουριάζει!
Κάτι τέτοιο ήθελαν να μου περάσουν και οι σοφοί χτες το βράδυ!
Δεν τα κατάφεραν όμως!
"Τώρα λέει, πρέπει να προχωρήσεις!"
Κάτσε ντε, να τεντωθώ λιγάκι!
Κι η καινούργια παντόφλα; Και η ρόμπα η κόκκινη; Κρίμα δεν είναι;
Τι λες γιατρέ μου;
Θα μου δείξεις τον δρόμο, για να τα βγάλω;
Όχι για το Ψυχιατρείο!
Για το Πήλιο, εννοώ!
Έχω και μπουφάν!
Θα πάρω και μπότες!
Θα πάρω και ξύλα για το τζάκυ!
Πήρα και νάυλον για να τα σκεπάσω.
Μόνο εκείνη την ρημάδα την απόφαση δεν πήρα ακόμα!

Τι λες, γιατρέ μου;
Άμα δεν μ' εμπόδιζα εγώ, δεν θα είχα πάει;

Να σου πω...
Εγώ νομίζω φταίει η ρόμπα και η παντόφλα!
Εσύ τι λες;

Και το "θα"!
Κυρίως!

"Το θα το φύτεψαν, αλλά δεν φύτρωσε!" όπως λέει και η φιλενάδα μου η Φωτεινή!
Άκου να δεις, γιατρέ:
Η Φωτεινή παίζει στην φαρμ-βίλα της στο Φέισμπουκ και στο μπλογκ πήρε βραβείο!
Και τι βραβείο!
Ένα υπέροχο λουλούδι!
Μάλλον ζήλεψα...

Αυτό είναι γιατρέ μου;
Από ζήλια το' παθα;
Θα μου περάσει;
Πόσο κρατάει η ίωση;
Προλαβαίνω να τα τεντώσω όλα, κυρίως τα μυαλά μου;

3 σχόλια:

τα χνάρια είπε...

Γιατρέ μου, αφού πήρα μπρος απόψε, καλά πάμε!
Αχρείαστος να είσαι!
Πάντως, εγώ δεν έρχομαι!
Μόνο αν με φέρουν...!

Φωτεινή S είπε...

Aγαπητή φίλη, σε επέλεξα για το ηλιόλουστο βραβείο των blogs. Μπορείς να έρθεις από το blog μου να το παραλάβεις! http://samafoti.blogspot.com/

τα χνάρια είπε...

Αγαπητή φίλη, για να μη ζηλεύω άλλο, ε;
Θα έρθω κορίτσι μου, αλλά θα μου το προσέχεις λίγο, μέχρι να τελειώσω την παρουσίαση της ομάδας. Όκευ;
Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ!Έρχομαι!
(Μ' αρέσει που γράφεις και την διεύθυνση!)